מדריך לדלתות פנים


דלתות פנים מודרניות הן חלק חיוני של כל בית. בין אם אתה רוצה דלת אלגנטית המוביל לחדר המגורים שלך, או דלת פשוטה אך יציבה עבור ארון אחסון שונות, חשוב שיש לך הבנה בסיסית של דלתות פנים מודרניות. עיין במדריך המבוא שלנו למידע בסיסי על סגנונות, חומרים ועוד.

פנים סגנונות הדלת


כמה סגנונות של דלתות פנים מודרניות פופולריים יותר מאחרים. דלתות הפאנל הן חלק מהדלתות הפנימיות המודרניות הנפוצות ביותר, והפאבים הקלאסיים המדוכאים או המורמים מזוהות באופן מיידי. דלתות סומק הם גם מאוד פופולרי דלתות פנים מודרניות, והם הרבה יותר פשוט עיצוב מאשר עמיתיהם פאנל שלהם. דלתות סומק חלקה על שני הצדדים והם בדרך כלל unadorned, מה שהופך אותם אפשרות זול וחסכוני.



הזזה, כיס, דלתות האסם הם גם סגנונות פופולריים כי הם תופסים שטח מינימלי. דלתות אלה נפתחות על ידי החלקה קדימה ואחורה, ולא על ידי נדנוד החוצה. לבסוף, הדלתות הפנימיות הפנימיות הן חלק מהדלתות המודרניות האלגנטיות ביותר. דלתות הצרפתי מסגרת לפחות אחד שקוף או אטום פאנל, ולוח זה עשוי לעתים קרובות זכוכית. דלתות צרפתיות נראה נהדר בהגדרות פנים רבות, אבל במיוחד בהגדרות שבו פתיחות, ולא הפרטיות, הוא המוקד.



חומרים דלת הפנים


דלתות פנים מודרניות עשויים בדרך כלל מחומרים בסיסיים אחדים. עץ מוצק הוא חומר פופולרי עבור דלתות פנים מודרניות, שכן הוא מספק מראה קלאסי ואלגנטי עם יציבות ניסו נכון. דלתות עץ מלא לבוא במגוון מינים שונים, אבל כמה הבחירות הפופולריות ביותר עבור דלתות פנים כוללים אגוז, ערער, ​​דובדבן, צפצפה, מייפל.



חומרי עץ סינתטיים הם חלופות פופולריות על עץ מלא. דלתות ליבה מוצקות הן דלתות פנים מודרניות עשויות דיקט או מרוכב יצוק ומציעות פנים מוצק, בנוי לעתים קרובות עם סיבי עץ. דלתות חלול הליבה בנויים עם אותם חומרים חיצוניים כמו דלתות הליבה מוצק, אבל יש להם ליבה חלולה, מה שהופך אותם אחד דלתות הזולה המודרנית הזולה ביותר. לבסוף, MDF (fiberboard צפיפות בינונית) היא אופציה פופולרית ובמחיר סביר עבור דלתות פנים מודרניות. דלתות MDF עשויות מחומרי עץ ממוחזרים המחקים את המראה של דלת עץ טיפוסית.


לוח או תלויים מראש דלתות הפנים?


לבסוף, כדאי לדעת אם אתה רוצה דלת של דלת או דלת תלויים מראש. בעת רכישת דלתות פנים מודרני, אתה משלם עבור הדלת ללא כל האביזרים, כלומר אתה מוציא פחות כסף אבל יותר זמן הרכבה והתקנה של הדלת. עבור מראש תלוי דלתות, עם זאת, מסגרת וחומרה כלולים, כך תוכל להשקיע יותר כסף אבל פחות זמן על ההתקנה.

לקבלת מידע נוסף על דלתות הפנים, לבדוק מאמרים נוחים שלנו על הדלת סגנונות פנים, חומרים, עלויות, תיקונים, תחזוקה, יעילות אנרגיה, ועוד.

לאתר הרשמי אתם מוזמנים להתרשם http://www.sb-doors.co.il/

לדף הפייסבוק שלנו
לטוויטר
לגוגל פלוס

כתבות נוספות עלינו:




תגובות